martes, 14 de agosto de 2018

The Heroine's Journey


 Hai uns días Peter de Kuster  escribiume  cunha proposta para contestar unha serie de preguntas sobre o que me gusta , a miña vida, a que dedico o meu tempo... https://theheroinejourney2016.wordpress.com/2018/08/13/the-heroines-journey-of-luz-beloso/ Chamoume a atención este proxecto no que se recollen historias de todos os recunchos do mundo de xente que vive facendo o que ama, "heroínas creativas" da literatura, a arte, a música....
Unha auténtica honra Peter por darme a posibilidade de participar coa miña historia , eu solo son un ser afortunado por traballar no que me gusta , por facer o que soñaba desde que era unha nena.
Ao final do cuestionario cito as miñas dúas heroínas creativas : Iria Collazo López e Isabel Blanco


No hay comentarios: